W I N G E D | بـالـدار

W I N G E D | بـالـدار

My forest is dark. The trees are sad and all the butterflies have broken wings
W I N G E D | بـالـدار

W I N G E D | بـالـدار

My forest is dark. The trees are sad and all the butterflies have broken wings

به امید روزای بهتر

این روزا کم کم خبرای خوب بیشتر میشنوم ، امیدوارم همین وضعیت ادامه داشته باشه ، چون بالاخره دارم احساس میکنم که زندگی روی خوبشو داره به خانواده ما نشون میده . واقعا به یکم "خیال راحت" نیاز دارم !

ممکنه از کارم استعفا بدم چون با توجه به برنامه ای که واسه رفتن از ایران دارم ، ترجیح میدم وقتمو تمام و کمال بزارم واسه زبان و چیزای دیگه.

الانم سرکارم ! واقعا بیدار شدن صبح جمعه و اومدن سرکار خیلی عذابه... باید یه فکری به حال این قضیه بکنم ،چون دوس دارم بیشتر از تایمم استفاده کنم . استفاده ی مفید!

نظرات 1 + ارسال نظر
ناتانائیل پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 11:21 http://imalive.blogfa.com/

دلم واقعا برات تنگ شده ...

منم همینطور.. بهت پیام میدم به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد